Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
351 |
Több [2] |
3 655 453 Ft | 474 | |
352 |
Több [3] |
3 625 389 Ft | 455 | |
353 | 3 577 728 Ft | 437 | ||
354 |
Több [3] |
3 565 760 Ft | 211 | |
355 |
Több [2] |
3 533 443 Ft | 244 | |
356 |
Több [3] |
3 530 683 Ft | 79 | |
357 | 3 504 024 Ft | 1272 | ||
358 |
Több [3] |
3 481 966 Ft | 110 | |
359 |
Több [2] |
3 458 866 Ft | 22 | |
360 | 3 453 395 Ft | 116 | ||
361 |
Több [2] |
3 403 714 Ft | 201 | |
362 | 3 394 801 Ft | 48 | ||
363 |
Több [2] |
3 384 057 Ft | 1685 | |
364 |
Több [2] |
3 382 661 Ft | 695 | |
365 |
Több [2] |
3 374 057 Ft | 165 | |
366 | 3 372 216 Ft | 701 | ||
367 | 3 368 716 Ft | 1150 | ||
368 |
Több [2] |
3 367 746 Ft | 220 | |
369 | 3 322 296 Ft | 1865 | ||
370 | 3 313 377 Ft | 94 | ||
371 | 3 301 415 Ft | 796 | ||
372 |
Több [2] |
3 290 067 Ft | 52 | |
373 | 3 285 508 Ft | 759 | ||
374 | 3 230 998 Ft | 53 | ||
375 |
Több [3] |
3 212 070 Ft | 334 | |
376 |
Több [2] |
3 211 037 Ft | 49 | |
377 |
Több [2] |
3 187 484 Ft | 93 | |
378 |
Több [3] |
3 184 688 Ft | 137 | |
379 |
Több [5] |
3 175 017 Ft | 63 | |
380 |
Több [2] |
3 172 416 Ft | 183 | |
381 |
Több [2] |
3 170 443 Ft | 244 | |
382 |
Több [3] |
3 153 435 Ft | 217 | |
383 |
Több [3] |
3 145 346 Ft | 37 | |
384 | 3 131 406 Ft | 699 | ||
385 |
Több [2] |
3 129 326 Ft | 448 | |
386 | 3 096 775 Ft | 1094 | ||
387 | 3 091 299 Ft | 937 | ||
388 | 3 048 046 Ft | 812 | ||
389 | 3 045 909 Ft | 71 | ||
390 |
Több [4] |
3 037 687 Ft | 348 | |
391 |
Több [3] |
3 027 849 Ft | 175 | |
392 |
Több [2] |
3 020 891 Ft | 267 | |
393 |
Több [2] |
3 019 082 Ft | 327 | |
394 | 3 013 313 Ft | 221 | ||
395 |
Több [3] |
2 997 635 Ft | 160 | |
396 |
Több [2] |
2 983 758 Ft | 90 | |
397 | 2 975 333 Ft | 938 | ||
398 |
Több [3] |
2 971 583 Ft | 26 | |
399 | 2 960 089 Ft | 55 | ||
400 |
Több [3] |
2 953 813 Ft | 114 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább