Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
21 098 like
22 257 követő
174 reklám
3 645 Ft / reklám
321 Ft / nap
30 Ft / like
28 Ft / követő
Címkék: Nonprofit organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 113 141 Ft | 17.8 % |
Pest | 17 348 Ft | 2.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 7 144 Ft | 1.1 % |
Csongrád | 6 529 Ft | 1 % |
Baranya | 6 270 Ft | 1 % |
Bács-Kiskun | 6 052 Ft | 1 % |
Győr-Moson-Sopron | 6 038 Ft | 1 % |
Hajdú-Bihar | 5 998 Ft | 0.9 % |
Fejér | 4 999 Ft | 0.8 % |
Veszprém | 4 219 Ft | 0.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 4 077 Ft | 0.6 % |
Békés | 4 025 Ft | 0.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 3 941 Ft | 0.6 % |
Somogy | 3 814 Ft | 0.6 % |
Komárom-Esztergom | 3 808 Ft | 0.6 % |
Zala | 3 190 Ft | 0.5 % |
Heves | 2 944 Ft | 0.5 % |
Vas | 2 824 Ft | 0.4 % |
Tolna | 2 328 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 1 955 Ft | 0.3 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább