Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"A NANE Egyesület a nőket és gyerekeket érintő párkapcsolati, családon belüli erőszak ellen lép fel. "
24 575 like
26 608 követő
112 reklám
7 667 Ft / reklám
415 Ft / nap
35 Ft / like
32 Ft / követő
Címkék: Nonprofit organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 54 626 Ft | 6.4 % |
Pest | 14 444 Ft | 1.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 4 295 Ft | 0.5 % |
Csongrád | 4 019 Ft | 0.5 % |
Baranya | 3 979 Ft | 0.5 % |
Fejér | 3 912 Ft | 0.5 % |
Bács-Kiskun | 3 832 Ft | 0.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 3 597 Ft | 0.4 % |
Hajdú-Bihar | 3 579 Ft | 0.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 2 848 Ft | 0.3 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 511 Ft | 0.3 % |
Veszprém | 2 496 Ft | 0.3 % |
Békés | 2 473 Ft | 0.3 % |
Komárom-Esztergom | 2 453 Ft | 0.3 % |
Somogy | 2 360 Ft | 0.3 % |
Heves | 2 274 Ft | 0.3 % |
Zala | 1 767 Ft | 0.2 % |
Tolna | 1 745 Ft | 0.2 % |
Vas | 1 711 Ft | 0.2 % |
Nógrád | 1 406 Ft | 0.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább