Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
21 953 like
21 953 követő
254 reklám
9 666 Ft / reklám
1 188 Ft / nap
112 Ft / like
112 Ft / követő
Címkék: Government organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 378 744 Ft | 15.4 % |
Pest | 79 643 Ft | 3.2 % |
Hajdú-Bihar | 25 144 Ft | 1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 24 086 Ft | 1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 23 480 Ft | 1 % |
Tolna | 21 764 Ft | 0.9 % |
Bács-Kiskun | 21 753 Ft | 0.9 % |
Baranya | 21 470 Ft | 0.9 % |
Győr-Moson-Sopron | 18 173 Ft | 0.7 % |
Csongrád | 16 356 Ft | 0.7 % |
Fejér | 15 303 Ft | 0.6 % |
Veszprém | 14 317 Ft | 0.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 13 782 Ft | 0.6 % |
Békés | 13 742 Ft | 0.6 % |
Somogy | 13 495 Ft | 0.5 % |
Zala | 13 388 Ft | 0.5 % |
Komárom-Esztergom | 11 508 Ft | 0.5 % |
Heves | 11 003 Ft | 0.4 % |
Vas | 8 680 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 6 553 Ft | 0.3 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább