Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Media/news company
"A Válasz Online hivatalos Facebook-oldala. A lap hátteréről, kiadójáról és finanszírozásáról itt lehet olvasni: https://www.valaszonline.hu/rolunk/"
32 686 like
38 769 követő
259 reklám
9 890 Ft / reklám
1 185 Ft / nap
78 Ft / like
66 Ft / követő
-
Címkék: Media/news company
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 367 227 Ft | 14.3 % |
Pest | 80 718 Ft | 3.2 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 41 152 Ft | 1.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 40 222 Ft | 1.6 % |
Csongrád | 39 846 Ft | 1.6 % |
Hajdú-Bihar | 39 797 Ft | 1.6 % |
Bács-Kiskun | 37 410 Ft | 1.5 % |
Baranya | 33 715 Ft | 1.3 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 31 624 Ft | 1.2 % |
Fejér | 31 511 Ft | 1.2 % |
Veszprém | 26 427 Ft | 1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 24 108 Ft | 0.9 % |
Békés | 23 069 Ft | 0.9 % |
Komárom-Esztergom | 22 374 Ft | 0.9 % |
Zala | 21 495 Ft | 0.8 % |
Vas | 20 575 Ft | 0.8 % |
Somogy | 20 424 Ft | 0.8 % |
Heves | 20 347 Ft | 0.8 % |
Tolna | 14 806 Ft | 0.6 % |
Nógrád | 11 142 Ft | 0.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább