Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Hiba - Ez az oldal valószínüleg törölve lett Facebookról
"Kisállatorvos.hu – Az MSD Animal Health oldala mindarról, amit egy gazdinak tudnia kell."
44 488 like
44 826 követő
2 reklám
12 810 Ft / reklám
12 Ft / nap
1 Ft / like
1 Ft / követő
-
Címkék: Törölt oldal
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 8 955 Ft | 35 % |
Pest | 4 200 Ft | 16.4 % |
Baranya | 1 945 Ft | 7.6 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 882 Ft | 7.3 % |
Hajdú-Bihar | 1 700 Ft | 6.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 617 Ft | 6.3 % |
Bács-Kiskun | 1 564 Ft | 6.1 % |
Csongrád | 1 492 Ft | 5.8 % |
Fejér | 1 465 Ft | 5.7 % |
Somogy | 1 276 Ft | 5 % |
Békés | 1 073 Ft | 4.2 % |
Tolna | 1 072 Ft | 4.2 % |
Veszprém | 1 072 Ft | 4.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 065 Ft | 4.2 % |
Heves | 1 050 Ft | 4.1 % |
Vas | 923 Ft | 3.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 917 Ft | 3.6 % |
Komárom-Esztergom | 851 Ft | 3.3 % |
Zala | 768 Ft | 3 % |
Nógrád | 458 Ft | 1.8 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább