Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"Hitvallásunk, hogy a gyerekeket meg kell hallgatni, a felnőtteket pedig segíteni kell abban, hogy erre képesek legyenek."
16 461 like
18 665 követő
312 reklám
3 662 Ft / reklám
528 Ft / nap
69 Ft / like
61 Ft / követő
Címkék: Nonprofit organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 213 404 Ft | 18.7 % |
Pest | 62 499 Ft | 5.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 39 272 Ft | 3.4 % |
Hajdú-Bihar | 35 335 Ft | 3.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 31 731 Ft | 2.8 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 30 806 Ft | 2.7 % |
Bács-Kiskun | 30 399 Ft | 2.7 % |
Fejér | 28 084 Ft | 2.5 % |
Csongrád | 27 507 Ft | 2.4 % |
Baranya | 27 292 Ft | 2.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 23 359 Ft | 2 % |
Veszprém | 21 076 Ft | 1.8 % |
Komárom-Esztergom | 21 001 Ft | 1.8 % |
Békés | 19 811 Ft | 1.7 % |
Somogy | 18 183 Ft | 1.6 % |
Heves | 18 103 Ft | 1.6 % |
Vas | 15 574 Ft | 1.4 % |
Zala | 15 544 Ft | 1.4 % |
Tolna | 14 015 Ft | 1.2 % |
Nógrád | 11 301 Ft | 1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább