Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"Célunk, hogy egy modern, diákközpontú, esélyteremtő oktatási rendszer jöjjön létre Magyarországon."
59 512 like
61 257 követő
14 reklám
2 767 Ft / reklám
20 Ft / nap
1 Ft / like
1 Ft / követő
-
Címkék: Nonprofit organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 13 727 Ft | 35.4 % |
Csongrád | 5 220 Ft | 13.5 % |
Hajdú-Bihar | 4 249 Ft | 11 % |
Pest | 2 298 Ft | 5.9 % |
Bács-Kiskun | 1 293 Ft | 3.3 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 251 Ft | 3.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 136 Ft | 2.9 % |
Fejér | 1 053 Ft | 2.7 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 934 Ft | 2.4 % |
Baranya | 871 Ft | 2.2 % |
Békés | 830 Ft | 2.1 % |
Veszprém | 822 Ft | 2.1 % |
Komárom-Esztergom | 817 Ft | 2.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 803 Ft | 2.1 % |
Somogy | 728 Ft | 1.9 % |
Heves | 655 Ft | 1.7 % |
Zala | 626 Ft | 1.6 % |
Vas | 580 Ft | 1.5 % |
Tolna | 479 Ft | 1.2 % |
Nógrád | 371 Ft | 1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább