Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
26 764 like
26 764 követő
3 reklám
14 167 Ft / reklám
21 Ft / nap
2 Ft / like
2 Ft / követő
-
Címkék: Government organization
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 9 114 Ft | 21.4 % |
Pest | 3 980 Ft | 9.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 653 Ft | 6.2 % |
Hajdú-Bihar | 2 535 Ft | 6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 377 Ft | 5.6 % |
Bács-Kiskun | 2 221 Ft | 5.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 2 197 Ft | 5.2 % |
Csongrád | 2 173 Ft | 5.1 % |
Heves | 1 565 Ft | 3.7 % |
Fejér | 1 520 Ft | 3.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 439 Ft | 3.4 % |
Baranya | 1 428 Ft | 3.4 % |
Békés | 1 396 Ft | 3.3 % |
Komárom-Esztergom | 1 366 Ft | 3.2 % |
Somogy | 1 352 Ft | 3.2 % |
Zala | 1 260 Ft | 3 % |
Vas | 1 256 Ft | 3 % |
Veszprém | 1 218 Ft | 2.9 % |
Tolna | 763 Ft | 1.8 % |
Nógrád | 687 Ft | 1.6 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább