Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Media/news company
"A Forbes Magyarország hivatalos Facebook oldala ???? #ForbesMagyarország #ForbesHungary Előfizetés itt???? http://forbes.hu/elofizetes/"
179 632 like
203 696 követő
633 reklám
1 874 Ft / reklám
549 Ft / nap
7 Ft / like
6 Ft / követő
-
Címkék: Media/news company
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 339 169 Ft | 28.6 % |
Pest | 60 635 Ft | 5.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 29 942 Ft | 2.5 % |
Hajdú-Bihar | 27 004 Ft | 2.3 % |
Bács-Kiskun | 23 800 Ft | 2 % |
Csongrád | 23 550 Ft | 2 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 23 415 Ft | 2 % |
Fejér | 21 616 Ft | 1.8 % |
Baranya | 20 817 Ft | 1.8 % |
Veszprém | 18 904 Ft | 1.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 18 154 Ft | 1.5 % |
Komárom-Esztergom | 16 224 Ft | 1.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 13 550 Ft | 1.1 % |
Vas | 13 383 Ft | 1.1 % |
Békés | 13 316 Ft | 1.1 % |
Zala | 13 125 Ft | 1.1 % |
Heves | 12 824 Ft | 1.1 % |
Somogy | 12 182 Ft | 1 % |
Tolna | 8 706 Ft | 0.7 % |
Nógrád | 6 725 Ft | 0.6 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább