Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Product/service
"Kump Edina környezetkutató, illetve hazánk első, hulladékmentes eszközökre és oktatásra szakosodott honlapjának hivatalos Facebook oldala. Honlap: www.korforras.hu"
61 017 like
61 017 követő
1147 reklám
5 848 Ft / reklám
3 244 Ft / nap
110 Ft / like
110 Ft / követő
Címkék: Product/service
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 203 989 Ft | 3 % |
Pest | 77 882 Ft | 1.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 34 747 Ft | 0.5 % |
Hajdú-Bihar | 34 412 Ft | 0.5 % |
Csongrád | 33 361 Ft | 0.5 % |
Bács-Kiskun | 30 020 Ft | 0.4 % |
Fejér | 26 959 Ft | 0.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 26 925 Ft | 0.4 % |
Baranya | 25 669 Ft | 0.4 % |
Veszprém | 21 615 Ft | 0.3 % |
Komárom-Esztergom | 18 750 Ft | 0.3 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 17 642 Ft | 0.3 % |
Vas | 16 791 Ft | 0.3 % |
Békés | 16 673 Ft | 0.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 16 164 Ft | 0.2 % |
Heves | 16 017 Ft | 0.2 % |
Zala | 14 484 Ft | 0.2 % |
Somogy | 14 004 Ft | 0.2 % |
Tolna | 11 051 Ft | 0.2 % |
Nógrád | 7 280 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább