Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Hiba - Ez az oldal valószínüleg törölve lett Facebookról
"A Coop az ország legnagyobb lefedettséggel rendelkező élelmiszerlánca, mindannyiunk „jó szomszédja”."
697 077 like
695 708 követő
1 reklám
60 526 Ft / reklám
31 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Törölt oldal
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 13 729 Ft | 22.7 % |
Pest | 6 011 Ft | 9.9 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 909 Ft | 6.5 % |
Hajdú-Bihar | 3 383 Ft | 5.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 3 051 Ft | 5 % |
Bács-Kiskun | 2 802 Ft | 4.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 2 770 Ft | 4.6 % |
Fejér | 2 655 Ft | 4.4 % |
Csongrád | 2 355 Ft | 3.9 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 2 252 Ft | 3.7 % |
Veszprém | 2 160 Ft | 3.6 % |
Baranya | 2 056 Ft | 3.4 % |
Heves | 1 979 Ft | 3.3 % |
Békés | 1 913 Ft | 3.2 % |
Komárom-Esztergom | 1 879 Ft | 3.1 % |
Zala | 1 698 Ft | 2.8 % |
Somogy | 1 637 Ft | 2.7 % |
Vas | 1 624 Ft | 2.7 % |
Tolna | 1 557 Ft | 2.6 % |
Nógrád | 1 099 Ft | 1.8 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább