Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"A Székely Nemzeti Tanács Székelyföld őshonos közösségének, a székelységnek közképviseleti testülete. Ezt az oldalt a Siculitas Egyesület hozta létre és ő a kizárólagos kezelője. "
36 567 like
38 713 követő
11 reklám
4 305 Ft / reklám
23 Ft / nap
1 Ft / like
1 Ft / követő
-
Címkék: Nonprofit organization
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 8 347 Ft | 17.6 % |
Pest | 3 252 Ft | 6.9 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 2 403 Ft | 5.1 % |
Bács-Kiskun | 1 979 Ft | 4.2 % |
Hajdú-Bihar | 1 909 Ft | 4 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 698 Ft | 3.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 695 Ft | 3.6 % |
Fejér | 1 485 Ft | 3.1 % |
Csongrád | 1 414 Ft | 3 % |
Békés | 1 344 Ft | 2.8 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 343 Ft | 2.8 % |
Somogy | 1 273 Ft | 2.7 % |
Baranya | 1 273 Ft | 2.7 % |
Veszprém | 1 273 Ft | 2.7 % |
Zala | 991 Ft | 2.1 % |
Komárom-Esztergom | 990 Ft | 2.1 % |
Heves | 920 Ft | 1.9 % |
Vas | 779 Ft | 1.6 % |
Tolna | 709 Ft | 1.5 % |
Nógrád | 496 Ft | 1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább