Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
NGO
"A Panaszakadémia a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének tanácsadó és információs blogja. "
15 754 like
16 101 követő
1 reklám
50 282 Ft / reklám
24 Ft / nap
3 Ft / like
3 Ft / követő
-
Címkék: NGO
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Borsod-Abaúj-Zemplén | 7 744 Ft | 15.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 5 684 Ft | 11.3 % |
Budapest | 4 039 Ft | 8 % |
Hajdú-Bihar | 3 821 Ft | 7.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 3 288 Ft | 6.5 % |
Pest | 2 836 Ft | 5.6 % |
Bács-Kiskun | 2 575 Ft | 5.1 % |
Békés | 2 434 Ft | 4.8 % |
Baranya | 2 248 Ft | 4.5 % |
Heves | 1 950 Ft | 3.9 % |
Somogy | 1 880 Ft | 3.7 % |
Veszprém | 1 661 Ft | 3.3 % |
Komárom-Esztergom | 1 628 Ft | 3.2 % |
Csongrád | 1 447 Ft | 2.9 % |
Tolna | 1 426 Ft | 2.8 % |
Nógrád | 1 411 Ft | 2.8 % |
Fejér | 1 382 Ft | 2.7 % |
Zala | 1 121 Ft | 2.2 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 022 Ft | 2 % |
Vas | 682 Ft | 1.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább