Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
11 967 like
12 065 követő
12 reklám
1 571 Ft / reklám
8 Ft / nap
2 Ft / like
2 Ft / követő
-
Címkék: Business service
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 5 261 Ft | 27.9 % |
Pest | 1 262 Ft | 6.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 003 Ft | 5.3 % |
Hajdú-Bihar | 939 Ft | 5 % |
Csongrád | 890 Ft | 4.7 % |
Bács-Kiskun | 860 Ft | 4.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 830 Ft | 4.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 801 Ft | 4.2 % |
Fejér | 760 Ft | 4 % |
Baranya | 712 Ft | 3.8 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 655 Ft | 3.5 % |
Békés | 625 Ft | 3.3 % |
Veszprém | 613 Ft | 3.3 % |
Zala | 611 Ft | 3.2 % |
Komárom-Esztergom | 596 Ft | 3.2 % |
Somogy | 538 Ft | 2.9 % |
Heves | 515 Ft | 2.7 % |
Vas | 436 Ft | 2.3 % |
Tolna | 404 Ft | 2.1 % |
Nógrád | 262 Ft | 1.4 % |
Váratlan, döbbenetes fordulat a Lájkbajnokságban: Magyar Péter NEM döntött meg egyetlen rekordot sem a hónapban. Volt viszont sírás, picsogás, nem gyalog menés, aztán minden idők Pride-ja, ami szépen az élmezőnybe katapultálta Karácsony Gergelyt – de nyugi, minden rendben van, a Fidesz mindig így száll le a bicikliről.
TovábbSátánista ukránok, fideszes öngólok, váratlanul népszerű politikai eutanázia, és 200 millió forintból alig pislákoló propaganda. Magyar Péter rekordokat dönt, Orbán többet posztol az ukránokról, mint a magyarokról, Gyurcsány közben kicsekkol és archivál – ez itt a Lájkbajnokság májusi fordulója.
TovábbA magyar közélet egy végtelenített South Park-epizód, amiben csak a küzdősportos hasonlatok és a facebookos statisztikák jelentenek megnyugtató útmutatást. A Lájkbajnokság szerencsére mindkettővel szolgál, és annál még sokkal többel is.
TovábbOrbán a Győzike-Trollfoci tengelyen támad, Magyar közben 18 milliós nézettséget csinál a tiszás standoknál randalírozó békeharcosokból. Poloskák, zebrák, kipörgő kerék a sárban – visszatért a Lájkbajnokság a Telexen!
TovábbA Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
Tovább