Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Közösségi szolgáltatás
"A Budapest Pride-nál olyan világot képzelünk el, ahol a leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű és queer (LMBTQ) embereket nem éri rendszerszintű és hétköznapi hátrányos megkülönböztetés, és ahol teljes az LMBTQ emberek társadalmi elfogadottsága."
31 936 like
31 936 követő
513 reklám
20 793 Ft / reklám
5 053 Ft / nap
334 Ft / like
334 Ft / követő
Címkék: közösségi szolgáltatás
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 351 431 Ft | 3.3 % |
Pest | 48 785 Ft | 0.5 % |
Csongrád | 17 026 Ft | 0.2 % |
Hajdú-Bihar | 16 690 Ft | 0.2 % |
Baranya | 15 008 Ft | 0.1 % |
Fejér | 14 939 Ft | 0.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 14 099 Ft | 0.1 % |
Bács-Kiskun | 13 910 Ft | 0.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 13 882 Ft | 0.1 % |
Veszprém | 10 334 Ft | 0.1 % |
Komárom-Esztergom | 10 027 Ft | 0.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 9 699 Ft | 0.1 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 8 908 Ft | 0.1 % |
Békés | 8 176 Ft | 0.1 % |
Heves | 8 057 Ft | 0.1 % |
Somogy | 7 939 Ft | 0.1 % |
Vas | 6 700 Ft | 0.1 % |
Zala | 5 999 Ft | 0.1 % |
Tolna | 5 234 Ft | 0 % |
Nógrád | 4 197 Ft | 0 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább