Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
101 |
Több [3] |
18 391 703 Ft | 1398 | |
102 |
Több [2] |
18 276 489 Ft | 830 | |
103 | 17 981 627 Ft | 408 | ||
104 |
Több [2] |
17 968 065 Ft | 883 | |
105 |
Több [2] |
17 951 703 Ft | 729 | |
106 |
Több [2] |
17 918 531 Ft | 77 | |
107 |
Több [2] |
17 707 366 Ft | 838 | |
108 |
Több [2] |
17 680 240 Ft | 819 | |
109 |
Több [4] |
17 550 775 Ft | 509 | |
110 | 17 152 721 Ft | 866 | ||
111 |
Több [2] |
17 112 337 Ft | 376 | |
112 | 16 680 423 Ft | 866 | ||
113 |
Több [2] |
16 676 559 Ft | 207 | |
114 | 16 564 285 Ft | 534 | ||
115 | 16 457 946 Ft | 9 | ||
116 | 16 270 445 Ft | 795 | ||
117 | 16 205 181 Ft | 515 | ||
118 |
Több [2] |
16 184 650 Ft | 2338 | |
119 |
Több [3] |
15 840 300 Ft | 380 | |
120 | 15 222 425 Ft | 1420 | ||
121 | 15 015 028 Ft | 9 | ||
122 |
Több [2] |
14 914 269 Ft | 376 | |
123 |
Több [5] |
14 843 814 Ft | 580 | |
124 | 14 439 632 Ft | 165 | ||
125 | 14 410 414 Ft | 92 | ||
126 | 14 102 778 Ft | 141 | ||
127 |
Több [2] |
13 860 364 Ft | 287 | |
128 |
Több [2] |
13 796 690 Ft | 32 | |
129 | 13 621 899 Ft | 279 | ||
130 |
Több [2] |
13 276 227 Ft | 123 | |
131 | 13 137 632 Ft | 954 | ||
132 | 13 080 788 Ft | 218 | ||
133 | 12 869 863 Ft | 175 | ||
134 | 12 823 049 Ft | 67 | ||
135 | 12 674 014 Ft | 116 | ||
136 |
Több [3] |
12 492 201 Ft | 103 | |
137 |
Több [2] |
12 444 456 Ft | 508 | |
138 | 11 796 503 Ft | 179 | ||
139 | 11 633 068 Ft | 1483 | ||
140 | 11 449 227 Ft | 1360 | ||
141 |
Több [3] |
11 264 093 Ft | 78 | |
142 | 11 133 725 Ft | 386 | ||
143 |
Több [3] |
11 015 496 Ft | 256 | |
144 |
Több [3] |
10 952 424 Ft | 275 | |
145 |
Több [3] |
10 891 954 Ft | 246 | |
146 |
Több [3] |
10 857 702 Ft | 131 | |
147 |
Több [3] |
10 747 423 Ft | 330 | |
148 | 10 666 667 Ft | 510 | ||
149 | 10 601 098 Ft | 1280 | ||
150 | 10 462 045 Ft | 400 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább