Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
701 | 1 391 976 Ft | 448 | ||
702 | 1 389 129 Ft | 651 | ||
703 |
Több [2] |
1 386 242 Ft | 75 | |
704 |
Több [3] |
1 379 639 Ft | 13 | |
705 | 1 366 536 Ft | 7 | ||
706 | 1 364 997 Ft | 24 | ||
707 | 1 364 481 Ft | 8 | ||
708 |
Több [2] |
1 358 410 Ft | 122 | |
709 | 1 357 953 Ft | 29 | ||
710 |
Több [4] |
1 356 915 Ft | 26 | |
711 | 1 350 000 Ft | 4 | ||
712 | 1 345 000 Ft | 1 | ||
713 | 1 344 210 Ft | 49 | ||
714 | 1 342 763 Ft | 164 | ||
715 |
Több [2] |
1 341 749 Ft | 562 | |
716 |
Több [2] |
1 340 187 Ft | 53 | |
717 | 1 336 026 Ft | 649 | ||
718 | 1 332 841 Ft | 85 | ||
719 | 1 332 293 Ft | 197 | ||
720 | 1 331 439 Ft | 184 | ||
721 | 1 327 347 Ft | 562 | ||
722 | 1 321 982 Ft | 27 | ||
723 | 1 320 687 Ft | 708 | ||
724 | 1 315 528 Ft | 112 | ||
725 |
Több [2] |
1 314 479 Ft | 187 | |
726 |
Gyula Szabolcs - Fidesz-Magyar Polgári Szövetség Nyíregyházi Szervezete |
1 314 390 Ft | 168 | |
727 |
Több [2] |
1 313 898 Ft | 233 | |
728 |
Több [2] |
1 313 635 Ft | 163 | |
729 | 1 308 380 Ft | 256 | ||
730 | 1 307 274 Ft | 346 | ||
731 |
Több [2] |
1 303 100 Ft | 49 | |
732 | 1 301 183 Ft | 129 | ||
733 | 1 297 942 Ft | 141 | ||
734 | 1 293 565 Ft | 31 | ||
735 |
Több [2] |
1 291 528 Ft | 15 | |
736 |
Több [2] |
1 288 972 Ft | 58 | |
737 | 1 287 785 Ft | 231 | ||
738 | 1 281 418 Ft | 362 | ||
739 | 1 281 297 Ft | 458 | ||
740 |
Több [3] |
1 280 053 Ft | 51 | |
741 | 1 275 544 Ft | 318 | ||
742 | 1 270 502 Ft | 218 | ||
743 |
Több [2] |
1 269 007 Ft | 316 | |
744 | 1 268 046 Ft | 165 | ||
745 | 1 267 187 Ft | 1 | ||
746 |
Több [2] |
1 262 854 Ft | 50 | |
747 | 1 262 184 Ft | 3 | ||
748 | 1 261 569 Ft | 69 | ||
749 | 1 250 183 Ft | 135 | ||
750 |
Több [2] |
1 246 887 Ft | 300 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább