Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
1001 |
Több [2] |
766 280 Ft | 115 | |
1002 | 765 715 Ft | 84 | ||
1003 | 765 505 Ft | 44 | ||
1004 | 765 080 Ft | 137 | ||
1005 |
Több [2] |
761 173 Ft | 151 | |
1006 | 759 554 Ft | 24 | ||
1007 |
Több [2] |
758 286 Ft | 18 | |
1008 |
Több [2] |
757 710 Ft | 162 | |
1009 | 753 760 Ft | 3 | ||
1010 | 753 223 Ft | 51 | ||
1011 | 751 038 Ft | 25 | ||
1012 |
Több [2] |
749 661 Ft | 103 | |
1013 | 749 431 Ft | 182 | ||
1014 | 748 319 Ft | 86 | ||
1015 |
Több [2] |
747 283 Ft | 86 | |
1016 | 745 975 Ft | 87 | ||
1017 | 744 428 Ft | 133 | ||
1018 |
Több [4] |
740 205 Ft | 49 | |
1019 | 740 079 Ft | 107 | ||
1020 |
Több [2] |
739 919 Ft | 102 | |
1021 |
Több [2] |
737 724 Ft | 147 | |
1022 | 735 875 Ft | 55 | ||
1023 | 735 204 Ft | 19 | ||
1024 |
Több [2] |
734 756 Ft | 34 | |
1025 |
Több [2] |
732 443 Ft | 26 | |
1026 |
Több [2] |
732 164 Ft | 12 | |
1027 |
Több [3] |
730 567 Ft | 124 | |
1028 | 729 925 Ft | 320 | ||
1029 |
Több [2] |
729 430 Ft | 108 | |
1030 | 729 236 Ft | 55 | ||
1031 | 728 484 Ft | 112 | ||
1032 | 727 602 Ft | 123 | ||
1033 |
Több [2] |
727 584 Ft | 111 | |
1034 | 724 406 Ft | 65 | ||
1035 |
Több [2] |
723 827 Ft | 1 | |
1036 |
Több [2] |
722 375 Ft | 73 | |
1037 | 719 520 Ft | 45 | ||
1038 | 719 406 Ft | 4 | ||
1039 | 717 977 Ft | 16 | ||
1040 | 717 869 Ft | 115 | ||
1041 | 716 711 Ft | 30 | ||
1042 |
Több [2] |
715 327 Ft | 17 | |
1043 | 715 086 Ft | 139 | ||
1044 | 715 062 Ft | 22 | ||
1045 |
Több [2] |
714 544 Ft | 46 | |
1046 |
Több [2] |
713 874 Ft | 119 | |
1047 |
Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány |
712 948 Ft | 59 | |
1048 | 708 607 Ft | 206 | ||
1049 | 707 013 Ft | 44 | ||
1050 |
Több [2] |
706 615 Ft | 130 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább