Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"A Rubicon Intézet az első történelmi ismeretterjesztő think tank Magyarországon."
18 614 like
20 138 követő
613 reklám
11 919 Ft / reklám
3 461 Ft / nap
393 Ft / like
363 Ft / követő
Címkék: Nonprofit organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 536 903 Ft | 7.3 % |
Pest | 181 456 Ft | 2.5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 64 633 Ft | 0.9 % |
Győr-Moson-Sopron | 62 712 Ft | 0.9 % |
Csongrád | 60 857 Ft | 0.8 % |
Baranya | 58 294 Ft | 0.8 % |
Hajdú-Bihar | 57 859 Ft | 0.8 % |
Bács-Kiskun | 56 768 Ft | 0.8 % |
Fejér | 54 615 Ft | 0.7 % |
Veszprém | 48 368 Ft | 0.7 % |
Békés | 44 340 Ft | 0.6 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 44 280 Ft | 0.6 % |
Komárom-Esztergom | 42 685 Ft | 0.6 % |
Somogy | 40 830 Ft | 0.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 37 756 Ft | 0.5 % |
Heves | 35 866 Ft | 0.5 % |
Zala | 34 065 Ft | 0.5 % |
Vas | 33 145 Ft | 0.5 % |
Tolna | 29 106 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 19 515 Ft | 0.3 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább