Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
38 233 like
38 233 követő
48 reklám
70 725 Ft / reklám
1 718 Ft / nap
89 Ft / like
89 Ft / követő
-
Címkék: TV channel
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 382 278 Ft | 99.6 % |
Heves | 10 033 Ft | 0.3 % |
Hajdú-Bihar | 2 016 Ft | 0.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 495 Ft | 0 % |
A Blikk azt írja, hogy a sztárséfet érzékenyen érintette a döntés.
TovábbElsőre furcsa lehet a kormánnyal kritikus médiapiac egyik legnagyobb szereplője és a NER egyik zászlóshajója közt létrejött üzlet, de szólnak mellette gazdasági érvek. Az RTL a legnagyobb tévés céggel akart szerződni, a 4iG pedig a ONE márkanév bevezetése előtt szeretett volna valami nagyot dobni.
TovábbA francia médiahatóság az álhírek és összeesküvés-elméletek rendszeres közlése miatt döntött a C8 elkaszálása mellett, bár a médiabirodalom további részei tovább működhetnek.
TovábbA Reuters Intézet ismét végigment a magyar média állapotán, középpontba emelve a 2023-as évet. Szuverenitásvédelmet, homofób törvényt, brutális állami költéseket talált.
TovábbA Fox Sports a kevésbé érdekes mérkőzéseket kiszervezte egy fizetős streamingoldalnak.
TovábbA politikai elemző szerint a köztévés vita megmutatta, hogy a Fidesznél a centrális erőtérből csak az erő maradt meg.
Tovább