Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Public figure
"Amit gondolok közös jövőnkről, amit teszek Újpestért és Angyalföldért, Budapestért, a hazáért."
35 851 like
35 851 követő
167 reklám
17 688 Ft / reklám
1 428 Ft / nap
82 Ft / like
82 Ft / követő
Címkék: Public figure
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 1 142 374 Ft | 38.7 % |
Pest | 67 380 Ft | 2.3 % |
Baranya | 10 791 Ft | 0.4 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 10 667 Ft | 0.4 % |
Hajdú-Bihar | 10 285 Ft | 0.3 % |
Bács-Kiskun | 8 168 Ft | 0.3 % |
Fejér | 8 100 Ft | 0.3 % |
Győr-Moson-Sopron | 7 094 Ft | 0.2 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 7 016 Ft | 0.2 % |
Csongrád | 6 657 Ft | 0.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 6 509 Ft | 0.2 % |
Komárom-Esztergom | 6 132 Ft | 0.2 % |
Békés | 5 728 Ft | 0.2 % |
Veszprém | 5 486 Ft | 0.2 % |
Somogy | 4 723 Ft | 0.2 % |
Heves | 4 655 Ft | 0.2 % |
Zala | 3 997 Ft | 0.1 % |
Vas | 3 732 Ft | 0.1 % |
Tolna | 3 634 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 3 156 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább