Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Government organization
"A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal Facebook oldala a fogyasztók tájékoztatása, informálása és a tudatos és egészséges táplálkozás segítése céljából jött létre."
74 552 like
74 552 követő
5 reklám
3 173 Ft / reklám
8 Ft / nap
0 Ft / like
0 Ft / követő
-
Címkék: Government organization
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Zala | 1 722 Ft | 10.9 % |
Somogy | 1 719 Ft | 10.8 % |
Komárom-Esztergom | 1 681 Ft | 10.6 % |
Budapest | 1 176 Ft | 7.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 965 Ft | 6.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 890 Ft | 5.6 % |
Győr-Moson-Sopron | 792 Ft | 5 % |
Hajdú-Bihar | 769 Ft | 4.8 % |
Pest | 761 Ft | 4.8 % |
Bács-Kiskun | 699 Ft | 4.4 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 644 Ft | 4.1 % |
Békés | 568 Ft | 3.6 % |
Csongrád | 539 Ft | 3.4 % |
Veszprém | 495 Ft | 3.1 % |
Baranya | 486 Ft | 3.1 % |
Fejér | 470 Ft | 3 % |
Vas | 449 Ft | 2.8 % |
Heves | 437 Ft | 2.8 % |
Tolna | 328 Ft | 2.1 % |
Nógrád | 274 Ft | 1.7 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább