Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Government organization
"Up to date news on EU Justice, consumers and gender equality policies http://ec.europa.eu/justice/ http://ec.europa.eu/consumers/index_en.htm"
104 920 like
104 920 követő
61 reklám
226 175 Ft / reklám
6 770 Ft / nap
131 Ft / like
131 Ft / követő
-
Címkék: Government organization
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 1 439 930 Ft | 10.4 % |
Pest | 402 503 Ft | 2.9 % |
Hajdú-Bihar | 226 653 Ft | 1.6 % |
Csongrád | 217 000 Ft | 1.6 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 210 664 Ft | 1.5 % |
Győr-Moson-Sopron | 200 265 Ft | 1.5 % |
Baranya | 180 832 Ft | 1.3 % |
Bács-Kiskun | 151 261 Ft | 1.1 % |
Fejér | 148 592 Ft | 1.1 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 130 841 Ft | 0.9 % |
Veszprém | 120 823 Ft | 0.9 % |
Zala | 118 047 Ft | 0.9 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 115 175 Ft | 0.8 % |
Komárom-Esztergom | 111 358 Ft | 0.8 % |
Békés | 80 747 Ft | 0.6 % |
Vas | 72 212 Ft | 0.5 % |
Heves | 65 890 Ft | 0.5 % |
Somogy | 64 166 Ft | 0.5 % |
Tolna | 61 276 Ft | 0.4 % |
Nógrád | 44 520 Ft | 0.3 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább