Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"Az SOS Gyermekfalvak biztonságos, szerető otthont ad a szülők nélkül élő gyerekeknek."
41 829 like
53 448 követő
13 reklám
28 470 Ft / reklám
176 Ft / nap
9 Ft / like
7 Ft / követő
-
Címkék: Nonprofit organization
Nincs adat
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 85 604 Ft | 23.1 % |
Pest | 39 718 Ft | 10.7 % |
Bács-Kiskun | 29 201 Ft | 7.9 % |
Csongrád | 20 539 Ft | 5.5 % |
Győr-Moson-Sopron | 18 323 Ft | 5 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 17 285 Ft | 4.7 % |
Békés | 14 652 Ft | 4 % |
Fejér | 14 173 Ft | 3.8 % |
Vas | 13 860 Ft | 3.7 % |
Hajdú-Bihar | 13 746 Ft | 3.7 % |
Baranya | 13 539 Ft | 3.7 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 12 973 Ft | 3.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 12 368 Ft | 3.3 % |
Veszprém | 11 866 Ft | 3.2 % |
Zala | 11 789 Ft | 3.2 % |
Heves | 9 544 Ft | 2.6 % |
Komárom-Esztergom | 9 343 Ft | 2.5 % |
Somogy | 9 289 Ft | 2.5 % |
Tolna | 7 141 Ft | 1.9 % |
Nógrád | 5 142 Ft | 1.4 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább