Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
86 095 like
86 095 követő
186 reklám
1 366 721 Ft / reklám
127 169 Ft / nap
2 953 Ft / like
2 953 Ft / követő
-
Címkék: Törölt oldal
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 5 293 506 Ft | 2.1 % |
Pest | 2 869 696 Ft | 1.1 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 1 245 347 Ft | 0.5 % |
Hajdú-Bihar | 1 138 570 Ft | 0.4 % |
Bács-Kiskun | 1 129 193 Ft | 0.4 % |
Győr-Moson-Sopron | 1 082 824 Ft | 0.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 028 598 Ft | 0.4 % |
Fejér | 962 604 Ft | 0.4 % |
Csongrád | 895 905 Ft | 0.4 % |
Baranya | 798 483 Ft | 0.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 780 930 Ft | 0.3 % |
Veszprém | 775 117 Ft | 0.3 % |
Komárom-Esztergom | 707 444 Ft | 0.3 % |
Békés | 703 436 Ft | 0.3 % |
Heves | 595 049 Ft | 0.2 % |
Somogy | 586 722 Ft | 0.2 % |
Zala | 562 365 Ft | 0.2 % |
Vas | 556 694 Ft | 0.2 % |
Tolna | 482 073 Ft | 0.2 % |
Nógrád | 349 889 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább