Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Hiba - Ez az oldal valószínüleg törölve lett Facebookról
"A Neokohn elsősorban külpolitikával foglalkozó lap: zsidó, konzervatív-liberális hír- és v?"
32 099 like
33 876 követő
30 reklám
27 781 Ft / reklám
396 Ft / nap
26 Ft / like
25 Ft / követő
-
Címkék: Törölt oldal
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 207 394 Ft | 24.9 % |
Pest | 39 403 Ft | 4.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 36 910 Ft | 4.4 % |
Hajdú-Bihar | 29 141 Ft | 3.5 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 28 250 Ft | 3.4 % |
Bács-Kiskun | 25 841 Ft | 3.1 % |
Csongrád | 20 754 Ft | 2.5 % |
Győr-Moson-Sopron | 20 716 Ft | 2.5 % |
Baranya | 19 553 Ft | 2.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 19 319 Ft | 2.3 % |
Fejér | 17 907 Ft | 2.1 % |
Békés | 16 473 Ft | 2 % |
Komárom-Esztergom | 16 075 Ft | 1.9 % |
Somogy | 15 373 Ft | 1.8 % |
Veszprém | 14 975 Ft | 1.8 % |
Heves | 14 677 Ft | 1.8 % |
Zala | 12 871 Ft | 1.5 % |
Vas | 10 843 Ft | 1.3 % |
Nógrád | 10 706 Ft | 1.3 % |
Tolna | 9 981 Ft | 1.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább