Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Nonprofit organization
"ShareTheMeal is the official app of the United Nations World Food Programme. Fight hunger with as little as US$0.80 and a few taps on your phone!"
90 523 like
105 313 követő
47 reklám
10 423 Ft / reklám
237 Ft / nap
5 Ft / like
5 Ft / követő
-
Címkék: Nonprofit organization
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 234 243 Ft | 47.8 % |
Pest | 30 371 Ft | 6.2 % |
Hajdú-Bihar | 8 028 Ft | 1.6 % |
Baranya | 5 934 Ft | 1.2 % |
Csongrád | 5 585 Ft | 1.1 % |
Fejér | 5 585 Ft | 1.1 % |
Győr-Moson-Sopron | 4 887 Ft | 1 % |
Veszprém | 3 490 Ft | 0.7 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 3 142 Ft | 0.6 % |
Bács-Kiskun | 2 094 Ft | 0.4 % |
Komárom-Esztergom | 2 094 Ft | 0.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 1 396 Ft | 0.3 % |
Heves | 1 396 Ft | 0.3 % |
Vas | 1 396 Ft | 0.3 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 1 396 Ft | 0.3 % |
Somogy | 1 396 Ft | 0.3 % |
Zala | 1 047 Ft | 0.2 % |
Békés | 1 047 Ft | 0.2 % |
Tolna | 349 Ft | 0.1 % |
Nógrád | 349 Ft | 0.1 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább