Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
1251 | 502 248 Ft | 286 | ||
1252 | 501 755 Ft | 96 | ||
1253 |
Több [2] |
501 534 Ft | 62 | |
1254 | 500 064 Ft | 17 | ||
1255 | 500 000 Ft | 5 | ||
1256 | 499 092 Ft | 45 | ||
1257 |
Több [2] |
499 026 Ft | 92 | |
1258 | 498 350 Ft | 30 | ||
1259 | 498 075 Ft | 19 | ||
1260 | 497 804 Ft | 51 | ||
1261 | 496 210 Ft | 13 | ||
1262 | 495 849 Ft | 83 | ||
1263 | 493 315 Ft | 56 | ||
1264 | 491 874 Ft | 35 | ||
1265 | 491 399 Ft | 2 | ||
1266 |
Több [2] |
491 324 Ft | 102 | |
1267 | 489 900 Ft | 47 | ||
1268 | 487 290 Ft | 50 | ||
1269 | 486 753 Ft | 1062 | ||
1270 | 485 421 Ft | 62 | ||
1271 | 483 543 Ft | 31 | ||
1272 | 482 857 Ft | 10 | ||
1273 | 482 711 Ft | 50 | ||
1274 | 481 914 Ft | 41 | ||
1275 | 481 493 Ft | 153 | ||
1276 | 481 101 Ft | 34 | ||
1277 |
Több [2] |
480 057 Ft | 32 | |
1278 |
Több [2] |
479 171 Ft | 15 | |
1279 | 478 265 Ft | 16 | ||
1280 | 478 056 Ft | 12 | ||
1281 |
Több [2] |
478 012 Ft | 49 | |
1282 | 477 411 Ft | 16 | ||
1283 | 477 239 Ft | 38 | ||
1284 |
Több [2] |
477 214 Ft | 41 | |
1285 | 476 259 Ft | 3 | ||
1286 |
Több [2] |
473 848 Ft | 72 | |
1287 | 473 483 Ft | 30 | ||
1288 | 473 347 Ft | 29 | ||
1289 | 472 995 Ft | 22 | ||
1290 | 472 798 Ft | 43 | ||
1291 | 470 400 Ft | 83 | ||
1292 | 470 129 Ft | 36 | ||
1293 | 469 754 Ft | 32 | ||
1294 | 469 699 Ft | 43 | ||
1295 |
Több [2] |
469 650 Ft | 107 | |
1296 | 469 627 Ft | 47 | ||
1297 | 468 821 Ft | 27 | ||
1298 | 468 291 Ft | 82 | ||
1299 | 467 744 Ft | 26 | ||
1300 |
Több [2] |
466 393 Ft | 67 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább