Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Hiba - Ez az oldal valószínüleg törölve lett Facebookról
"A Jobbik országgyűlési képviselője Veszprém megye 3. számú választókerületében 2015-2022 között "
23 508 like
23 508 követő
367 reklám
8 639 Ft / reklám
1 586 Ft / nap
135 Ft / like
135 Ft / követő
-
Címkék: Törölt oldal
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Veszprém | 1 542 288 Ft | 48.6 % |
Budapest | 46 810 Ft | 1.5 % |
Pest | 24 108 Ft | 0.8 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 23 384 Ft | 0.7 % |
Zala | 19 664 Ft | 0.6 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 15 785 Ft | 0.5 % |
Vas | 15 650 Ft | 0.5 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 15 313 Ft | 0.5 % |
Bács-Kiskun | 15 204 Ft | 0.5 % |
Győr-Moson-Sopron | 14 655 Ft | 0.5 % |
Hajdú-Bihar | 14 301 Ft | 0.5 % |
Somogy | 13 884 Ft | 0.4 % |
Fejér | 13 575 Ft | 0.4 % |
Baranya | 12 448 Ft | 0.4 % |
Békés | 12 272 Ft | 0.4 % |
Csongrád | 11 781 Ft | 0.4 % |
Komárom-Esztergom | 11 069 Ft | 0.3 % |
Heves | 10 775 Ft | 0.3 % |
Tolna | 7 073 Ft | 0.2 % |
Nógrád | 5 533 Ft | 0.2 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább