Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
- 2019 április 15 óta
Helyezés | Oldal név | Fizette | Elköltött összeg | Reklámok száma |
---|---|---|---|---|
1201 | 534 415 Ft | 35 | ||
1202 | 534 214 Ft | 31 | ||
1203 | 533 178 Ft | 27 | ||
1204 | 531 124 Ft | 5 | ||
1205 | 531 085 Ft | 47 | ||
1206 |
Több [2] |
529 677 Ft | 46 | |
1207 | Seltenreich József "A Lakótelep Szíve" körzet Önkormányzati Képviselője |
Több [2] |
529 670 Ft | 35 |
1208 |
Több [2] |
529 546 Ft | 6 | |
1209 | 529 342 Ft | 37 | ||
1210 | 528 635 Ft | 76 | ||
1211 |
Több [2] |
526 918 Ft | 101 | |
1212 | 526 337 Ft | 23 | ||
1213 |
Több [3] |
523 639 Ft | 21 | |
1214 | 523 399 Ft | 51 | ||
1215 | 522 630 Ft | 92 | ||
1216 | 522 606 Ft | 23 | ||
1217 | 521 711 Ft | 152 | ||
1218 |
Több [2] |
521 089 Ft | 30 | |
1219 | 519 964 Ft | 134 | ||
1220 | 519 921 Ft | 18 | ||
1221 |
Több [2] |
519 847 Ft | 51 | |
1222 | 519 810 Ft | 55 | ||
1223 | 519 693 Ft | 33 | ||
1224 | 518 273 Ft | 57 | ||
1225 | 517 651 Ft | 6 | ||
1226 |
Több [2] |
517 639 Ft | 18 | |
1227 | 516 848 Ft | 39 | ||
1228 |
Több [2] |
516 489 Ft | 54 | |
1229 | 516 408 Ft | 34 | ||
1230 | 516 052 Ft | 34 | ||
1231 | 515 646 Ft | 64 | ||
1232 | 515 389 Ft | 36 | ||
1233 | 514 662 Ft | 37 | ||
1234 | 514 659 Ft | 5 | ||
1235 |
Több [2] |
513 632 Ft | 311 | |
1236 | 512 852 Ft | 21 | ||
1237 | 512 798 Ft | 44 | ||
1238 | 512 774 Ft | 107 | ||
1239 | 512 357 Ft | 449 | ||
1240 | 511 490 Ft | 94 | ||
1241 |
Több [2] |
510 599 Ft | 35 | |
1242 | 509 578 Ft | 134 | ||
1243 | 509 359 Ft | 22 | ||
1244 | 509 304 Ft | 49 | ||
1245 | 508 386 Ft | 41 | ||
1246 | 507 819 Ft | 6 | ||
1247 |
Több [2] |
505 441 Ft | 16 | |
1248 | 504 510 Ft | 28 | ||
1249 | 504 509 Ft | 31 | ||
1250 | 503 765 Ft | 6 |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
Tovább