Ki mennyit költ politikai és társadalmi célú hirdetésekre?
Politikusok, pártok, jelöltek, cégek, szervezetek online reklám költekezéseinek toplistája, statisztikái.
Közösség
"Airbnb Public Policy is the official advocacy channel of Airbnb. It is a home for anyone, anywhere who wants to learn about and advance home sharing as a solution. "
266 129 like
270 812 követő
6 reklám
84 637 Ft / reklám
246 Ft / nap
2 Ft / like
2 Ft / követő
-
Címkék: közösség
Megye | Elköltött összeg | % |
---|---|---|
Budapest | 139 350 Ft | 27.4 % |
Pest | 45 266 Ft | 8.9 % |
Győr-Moson-Sopron | 19 823 Ft | 3.9 % |
Borsod-Abaúj-Zemplén | 18 047 Ft | 3.6 % |
Bács-Kiskun | 16 273 Ft | 3.2 % |
Hajdú-Bihar | 15 385 Ft | 3 % |
Fejér | 14 793 Ft | 2.9 % |
Csongrád | 14 202 Ft | 2.8 % |
Baranya | 12 427 Ft | 2.4 % |
Szabolcs-Szatmár-Bereg | 11 835 Ft | 2.3 % |
Veszprém | 11 835 Ft | 2.3 % |
Komárom-Esztergom | 11 539 Ft | 2.3 % |
Békés | 10 947 Ft | 2.2 % |
Jász-Nagykun-Szolnok | 10 651 Ft | 2.1 % |
Zala | 10 355 Ft | 2 % |
Somogy | 9 764 Ft | 1.9 % |
Heves | 9 764 Ft | 1.9 % |
Vas | 8 580 Ft | 1.7 % |
Tolna | 6 509 Ft | 1.3 % |
Nógrád | 4 438 Ft | 0.9 % |
A Meta évekig küzdött, hogy bezárhassa a saját statisztikaplatformját, a Crowdtangle-t. A közösségi médiás trendek és a dezinformáció feltérképezésének legfontosabb eszközét végül éppen az amerikai választási kampány kellős közepén sikerült lelőni. Ennek esett áldozatul a magyar politikusok körében néha rajongott, de általában inkább gyűlölt sorozatunk is.
TovábbMagyar Péter a Lájkbajnokság történetének leghosszabb győzelmi sorozatával tarolja le a nyári uborkaszezont. De kik lehetnek azok a fideszes standuposok, akik gyorsabban töltik meg a Puskást, mint Azahriah, és ki tudja NER-gyalázó mémekkel fél kézzel leverni a nagyüzemi propagandagyárakat?
TovábbMagyar rekordokat dönt, Orbán marad a biztonsági játéknál, a régi ellenzék fel se jön a pályára, a Fidesz pedig nem találja Novák és Varga utódját a közösségi médiás celeb posztra. A Lájkbajnokság az elmúlt tíz év legizgalmasabb hónapját zárja.
TovábbEpikus Magyar–Orbán-párbajjá alakult a lájkbajnokság, amiben Magyar megint óriási rekordot döntött, Orbánt pedig több mint 400 ezer röhögő emoji fogadta. Ezen felül elfüstölt 876 millió forint hirdetésre, egy fideszes politikusnál olyan sokadszor bukkantak fel vásárolt lájkok és követők, hogy ki kellett zárnunk a versenyből, a köztársasági elnök pedig elindult a Németh Szilárd-i úton.
TovábbEgy hónap alatt 500 millió forint füstöl el fideszes propagandára, Orbánt 250 ezren röhögik körbe, Magyar Péter pedig minden rekordot megdönt. Extrém sebességgel építi fel a Fidesz az új influenszer-politikus sztárjait Novák Katalin és Varga Judit bukása után, a Megafonnak viszont nagyon nem megy ugyanez.
TovábbViszont kiderült, mi az a téma, amiért a fideszesek jobban rajonganak még a focinál és a húsvétnál is, és akkora győzelmet aratnak a kedvéért a kognitív disszonancia fölött, hogy az a Holdról is látszik. Az orosz propaganda közben már megint a spájzban van.
Tovább